Kręgosłup

Prowadzimy terapię schorzeń kręgosłupa powstałych na tle przeciążeniowym, zapalnym i zwyrodnieniowym. Leczymy m.in. dyskopatię, rwę kulszową, barkową, udową, zespoły korzeniowe, mięśniobóle, bóle stawów i inne patologie struktur kręgosłupa i stawów krzyżowo – biodrowych.

Stopa

Udzielamy wsparcia fizjoterapeutycznego w przebiegu płaskostopia, koślawości lub szpotawości stawów skokowych, halluksów, ostrogi piętowej, stanów zapalnych rozcięgna podeszwowego i innych uciążliwych wadach stóp.

Kolano

Zapraszamy na rehabilitację osoby po uszkodzeniu więzdeł krzyżowych i pobocznych w przebiegu stanów bólowych, zwyrodnieniowych i zapalnych. Leczymy niestabilność stawów, entezopatie typu kolano skoczka i inne zaburzenia bólowe oraz funkcjonalne stawów kolanowych w przebiegu choroby zwyrodnieniowej oraz w stanach po urazowych.

Biodro

Główne schorzenia stawów biodrowych, w których prowadzimy terpię to choroba zwyrodnieniowa stawów, zaburzenia ruchmości, ostre i przewlekłe stany bólowe, zapalenie kaletki przykrętarzowej i inne zmiany bólowe oraz zaburzenia funkcji.

Bark

Stawy barkowe są bardzo złożonymi strukturami i często ulegają zaburzeniom bólowym lub funkcjonalnym. Do najczęściej leczonych przez nas problemów należą: bolesny bark, choroba zwyrodnieniowa stawu barkowego, zespół bólowy pierścienia rotatorów, zespół mięśńia piersiowego mniejszego, ograniczenia ruchomości stawu, zapalenie kaletek stawu barkowego.

Łokieć

Leczymy: łokieć tenisisty, łokieć golfisty, zaburzenia ruchmości.

Nadgarstek

Zespół cieśni kanału nadgarstka, zespół kanału gujona, ganglion, przeciążenia bólowe i ograniczenia ruchmości.

Wkładki ortopedyczne

Wykonujemy bardzo dobrej jakości termoplastyczne wkładki ortopedyczne ICB Medical. Zastosowanie wkładek: sport, korekcja wad stóp u dzieci i dorosłych, terapia haluksów, ostrogi piętowej, zapalenia rozcięgna podeszwowego, dolegliwości bólowych kolan, bioder i kręgosłupa.

Urazy

Terapia po kontuzji lub razie musi być podparta dokładnym rozpoznaniem skali urazy oraz rodzaju uszkodzonej struktury. Następnie wdrażamy optymalny dla danego uszkodzenia sposób postępowania usprawniającego. Leczymy pacjentów po:

• złamaniach

• skręceniach

• zwichnięciach

• stłuczeniach

• naderwaniach

• naciągnięciach

Zespoły przeciążeniowe

Przeciążenia układu ruchu występujące podczas wykonywania obowiązków zawodowych jak i rekreacji ruchowej doprowadzają nie jednokrotnie do  przewlekłych zespołów bólowych. Pomagamy zarówno różnym grupom zawodowym i sportowcom wielu dyscyplin osiągnąć równowagę i balans struktur układu ruchu. Zapraszamy na konsultacje.

Przygotowanie do sezonu

Stara prawda głosi, że lepiej zapobiegać niż leczyć. W myśl tej ideii wspieramy sportowców prowadząc treningi kompensacyjne i wzmacniające określone cechy motoryczne niezbędne do efektywnego uprawiania wybranej dyscypliny sportowej.

Terapia urazów

Pomagamy w leczeniu urazów sportowych i jak najszybszym powrowcie do treningów. W myśl naszej filozofii pracy ograniczamy do niezbędnego minimum przerwę w aktywności fizycznej. Pracę koncentrujemy na możliwie szybkim wprowadzaniu specyficznych dla danej dyscypliny sportu technik. Nasze podejście minimalizuje skutki roztrenowania oraz w odpowiedni sposób przygotowuje tkanki do przyjmowania obciążeń. Skutkiem naszej pracy jest szybki i bezpieczny powrót do sportu oraz minimalizacja ryzyka kontuzji w przyszłości.

Sport Support

Oferujemy wsparcie fizjoterapeutyczne podczas zawodów i pomiędzy nimi. Zapewniamy dogodne warunki współpracy długoterminowej zarówno klubom sportowym jak i grupom społecznym oraz organizacją. Możemy jeździć z wami na zawody oraz wspierać na miejscu w ramach naszego gabinetu lub bezpośrednio w klubie.

Bóle pleców

Służymy pomocą w zwalczaniu dolegliwości bólowych kręgosłupa i pleców w okresie ciąży. Pracujemy bezpiecznymi technikami przy ścisłej współpracy z lekarzem prowadzącym.

Ćwiczenia

Możesz nauczyć się u nas bezpiecznego zestawu ćwiczeń przeciwbólowych. Odpowiednio dobrana forma aktywności ruchowej w okresie ciąży może przeciwdziałać lub łagodzić bóle w tym okresie, ułatwić poród oraz czas połogu. Zapewniamy bezpieczeństwo dobieranych ćwiczeń.

Bóle nóg

Zwiększające się obciążenia w okresie ciąży mają znaczny wpływ na system posturalny. Rosnące obciążenie stóp i stawów skokowych może mieć negatywne objawy bólowe. Dzięki wypracowanym standardom pomagamy w pozbyciu się tych negatywnych skutków. Zapewniamy odpowiedni zestaw ćwiczeń, masaży oraz zaopatrzenie w najwyższej jakości termoplastyczne wkładki ortopedyczne Blueberry Medical

Terapia Manualna

Terapia Manualna jest uznaną medyczną formą leczenia zmian narządu ruchu powstałych w wyniku urazu, przeciążenia lub stanu zapalnego. Leczenie Manualne oparte jest na technikach diagnostycznych i leczniczych wykonywanych za pomocą rąk terapeuty. Osoby wykonujące zabiegi terapii manualnej posiadają kilkuset godzinne szkolenia specjalistyczne oraz legitumują się stosownymi dyplomami oraz certyfikatami.

Neuromobilizacje

Precyzyjna metoda terapii zespołów uciskowych tkanki nerwowe. Dzięki neuromobilizacji leczymy wszelkiego rodzaju cieśnie powstałe na przebiegu włókien nerwowych w wyniku: stenozy kanału kręgowego, zespołów korzeniowych, w sąsiedztwie mięśni np. pod mięśniem gruszkowatym.

McKenzie

Biomechaniczna metoda leczenia dyskopatii.

Kinesiotaping

System plastrowania dynamicznego. Działa wspomagająco przy terapii przeciążeń mięśniowo-powięziowych, dyskopatii, obrzęków a także prewencyjnie przed urazami sportowymi.

PNF

Neurofizjologiczna metoda przywracania zaburzonych funkcji układu neuromięśniowego.

Fizykoterapia

Krioterapia, ultradźwięki, elektroterapia.

Wkładki ortopedyczne

Stosujemy wysokiej jakości termoplastyczne wkładki Blueberry Medical. Wkładki mają szerokie zastosowanie w sporcie, pediatrii oraz leczeniu wad stóp u osób dorosłych.

Komputerowe badanie stóp

Diagnostyka komputerowa stóp jest precyzyjnym narzędziem rozpoznawania wad stóp. Dzięki badaniu podometrycznemu możemy dokładnie zaplanować cele terapii oraz mierzyć jej postępy w czasie.

Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące leczenia zaburzeń struktur układu ruchu. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu: 510 971 426 lub poprzez formularz kontaktowy.

Wyślij