JOGA DLA KRĘGOSŁUPA NAD JEZIOREM

12 SESJI JOGI DLA KRĘGOSŁUPA

WARSZTATY AUTOTERAPII I PROFILAKTYKI BÓLU PLECÓW

JOGA DLA KRĘGOSŁUPA NA MAZURACH

W trakcie 7 dniowego pobytu, będziemy zajmować się przeciwdziałaniem skutkom długotrwałego siedzenia oraz innych przeciążeń układu ruchu, wynikających z życia w ciągłym napięciu fizycznym i psychicznym.

Joga Dla Kręgosłupa – sesje dla każdego

Odbędziemy 12 sesji po 1,5 godziny. Nasz system ćwiczeń oparty jest na metodzie jogi według B.K.S. Iyengara. Jest to bardzo popularny i niezwykle uniwersalny system ćwiczeń, którego praktykę można rozpocząć w każdym etapie życia, niezależnie od wieku i aktualnej kondycji fizycznej.

Nasze ćwiczenia oparte są na autorskiej modyfikacji i specjalnie dobrane do leczenia i profilaktyki bólu i zespołów napięciowych układu ruchu.

Odpowiednia stabilizacja, stosunek do grawitacji, timing (element czasowy!), oddech – to główne komponenty pracy. Skupimy się na przekierowaniu ruchu, przepływu krwi, limfy, impulsów nerwowych, uwagi i energii z miejsc przeciążonych do tych zamrożonych w naszym ciele.
Efektem jest ożywienie we wszystkich rejonach. Warto poświęcić kilka godzin dla siebie, by wspólnie: odciążyć przeciążone – działa przeciwbólowo, odmrozić zamrożone – działa psychoterapeutycznie, by od dolnych pleców rozpocząć przywracanie lekkości życia!
Zajęcia prowadzone będą przez instruktora głównego i asystenta.

Ćwiczenia dla każdego

Możesz ćwiczyć niezależnie od Twojej aktualnej kondycji fizycznej i stopnia wytrenowania. Aby skorzystać z naszego cyklu treningowego nie musisz być Joginem!

Warsztaty zdrowotne

Nauczysz się wzorów autoterapii i profilaktyki bólu pleców.

Relaks

Po ćwiczeniach możesz korzystać z uroków przyrody i klimatycznego domu, nad brzegiem jeziora w sercu Mazurskiego Parku Krajobrazowego.

Zdrowe jedzenie

Nakarmimy Cię zdrowymi wegetariańskimi posiłkami.

Lipowy Dom

Lipowy Dom, to miejsce z duszą, prowadzone z wielkim sercem przez Magdę i Radka.

Dom położony jest nad samym brzegiem jeziora, którym można delektować się przy porannej kawie z tarasu. Okolica domu, to morenowe wzgórza i teren Mazurskiego Parku Krajobrazowego. Miejsce bez wątpienia sprzyja wyciszeniu, oraz pracy nad ciałem i umysłem.

Co będziemy robić

JOGA DLA KRĘGOSŁUPA – 12 sesji po 1,5 h

Motywem przewodnim naszego obozu będzie praca nad ciałem i jego blokadami. Zajmiemy się kompensacją negatywnych czynników oddziałujących na kręgosłup i plecy. Skupimy się w głównej mierze na dolnej partii kręgosłupa, ale nie pominiemy przy tym reszty ciała. Ćwiczenia są tak dobrane aby każdy, niezależnie od stopnia wytrenowania mógł je wykonywać. Ważnym elementem będzie aspekt edukacyjny. Zależy nam aby uczestnicy i uczestniczki naszego turnusu mogli wynieść z niego umiejętność podobnego treningu, samodzielnie w warunkach domowych, przez cały rok.

WARSZTATY AUTOTERAPII I PROFILAKTYKI BÓLU PLECÓW – jeden panel warsztatowy wykład + praktyka. Bez ograniczeń czasowych, zakończymy po ostatnim pytaniu uczestników.

Kolejnym elementem będą szkolenia w formie wykładów i praktycznych warsztatów z technik autoterapii zespołów bólowych kręgosłupa i pleców. Zostaną przedstawione w przystępnej formie najczęściej występujące czynniki bólu pleców m.in. dyskopatia, zaburzenia stawowe, ból pochodzenia więzadłowego. Następnie uczestnicy poznają metody radzenia sobie z tymi specyficznymi dysfunkcjami.

Wyżywienie

Trzy wegetariańskie posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja.

Joga Dla Kręgosłupa

Dwie sesje Jogi Dla Kręgosłupa, po 1,5h godziny dziennie

Konsultacje Fizjoterapeutyczne

Na miejscu możesz skorzystać z usług dobrego fizjoterapeuty.

Warsztaty Autoterapii

Praktyczne warsztaty z technik autoterapii i profilaktyki bólu pleców, prowadzone przez doświadczonego fizjoterapeutę.

Rekreacja

Usytuowanie w Mazurskim Parku Krajobrazowym, sprzyja pieszym wędrówką i wszelkim formom rekreacji na świeżym powietrzu.

Energia Jeziora

Bezpośrednie sąsiedztwo domu z jeziorem (zaledwie kilkadziesiąt metrów). To ogromna ilość pozytywnej energii.

Cisza i Wypoczynek

Miejsce pobytu sprzyja oderwaniu od zgiełku i pędu. Cisza, spokój, relaksacja.

Zakwaterowanie

Do dyspozycji gości mamy pokoje 2,3 i 4 osobowe z łazienkami.

Instruktorzy

Marta Mackiewicz

Joga towarzyszy jej przez całe świadome życie od bez mała 20 lat. Jest uczennicą prekursora hatha jogi w Polsce Sławomira Bubicza, od którego wyniosła doskonały warsztat techniczny wykonywania asan. Jako nauczycielka jogi w perfekcyjny sposób przekazuje nawet najbardziej skomplikowane niuanse techniczne, przy tym jest cierpliwa, życzliwa, łagodna i uważna, przywiązując wagę do najdrobniejszych szczegółów i detali wykonywanych ćwiczeń. Nauczanie jogi sprawia jej niecodzienną radość, którą emanuje podczas prowadzonych przez siebie sesji. Ćwiczenia pod okiem Marty są czystą przyjemnością i doskonałą formą nauki. Na codzień związana z Warszawską SGH, jako pracownik naukowy.

W Lipowym Domu będzie instruktorem głównym Jogi Dla Kręgosłupa, oraz poprowadzi mocniejsze zajęcia Hatha Joga.

Fizjoterapeuta, Terapeuta Manualny, Specjalista Terapii Neurodynamicznej.

W trakcie 15 letniej praktyki klinicznej pomógł tysiącom chorym w dolegliwościach bólowych układu ruchu, współpracuje z cenionymi neurochirurgami w zakresie terapii schorzeń kręgosłupa. Na codzień prowadzi gabinet fizjoterapii w Warszawie. Nie lubi mówić o sobie, na temat swoich kompetencji woli słowa pacjentów i wyrażane przez nich opinie, które możesz przeczytać tutaj.

W Lipowym Domu poprowadzi warsztat autoterapii i profilaktyki schorzeń bólowych kręgosłupa, będzie asystować podczas zajęć jogi dla kręgosłupa, prowadzić poranny rozruch i wieczorne wyciszenie.

Ramowy plan pobytu

Dzień 1 – 11 czerwca 2022

1. Zakwaterowanie uczestników od godziny 15
  2. Joga dla kręgosłupa sesja popołudniowa godzina 17
  3. Kolacja godzina 18:30
  4. Spotkanie zapoznawczo – organizacyjne – około godziny 20

Dzień 2-6

1. Śniadanie  (9:00)
  2. Joga Medyczna sesja poranna  (11-12:30)
  3. Obiad  (13)
  4. Joga dla kręgosłupa sesja wieczorna  (17-18:30)
  5. Kolacja (18:30)

Dzień 5

1. Joga sesja poranna – godzina 8
  2. Śniadanie – godzina 9:30
  3. Pożegnanie i wykwaterowanie – do godziny 12

Warsztaty z technik autoterapii zespołów bólowych kręgosłupa odbędą się drugiego dnia po obiedzie, zakończenie warsztatów po ostatnim pytaniu uczestników.

Konsultacje/zabiegi fizjoterapeutyczne i masaże (dodatkowo płatne) mogą odbywać się każdego dnia, zapisy przyjmowane będą na bieżąco na miejscu.

Przedstawiony plan dnia docelowo może nieznacznie różnić się godzinami.

SZCZEGÓŁY PŁATNOŚCI I REZERWACJI POBYTU

W celu rezerwacji pobytu należy:

• Zgłosić chęć udziału organizatorowi poprzez formularz na stronie internetowej, telefonicznie: +48510971426 lub mailowo: kontakt@fizjoporadnia.pl
  • Dokonać płatności za wybrany wariant noclegowy na konto organizatora:
    • Przedpłata 30%
    • Pozostała kwota w dniu zakwaterowania, gotówką.

Odwołanie pobytu

1. Bezpłatne odwołanie pobytu i zwrot pełnej kwoty zadatku, możliwe jest do 11 kwietnia 2022r.
  2. Zgłaszającemu nie przysługuje zwrot zadatku, jeżeli odwoła pobyt po dniu 11 kwietnia 2022 r. W tej sytuacji istnieje możliwość przeniesienia wyjazdu na inny organizowany przez nas obóz w późniejszym terminie.

Gwarancja COVID

Gwarantujemy 100% zwrot kwoty zadatku w przypadku wprowadzenia obostrzeń pandemicznych, z powodu których będziemy zmuszeni zrezygnować z organizacji obozu.

Podstawowy koszt pobytu zawiera:

Zakwaterowanie w pokoju 2, 3 lub 4 osobowym.

Wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja.

Sesje Jogi Medycznej – łącznie 12 sesji.

Warsztat autoterapii zespołów bólowych kręgosłupa;

Dodatkowo płatne:

Konsultacje i zabiegi fizjoterapeutyczne;

Masaże.

Free Trial

Your Text

Osoba w pokoju dwuosobowym