Masaże u specjalistów fizjoterapii

Skorzystaj z naszych Voucherów Prezentowych

Dajemy Ci do wyboru cały pakiet masaży leczniczych z rąk wysoko wykwalifikowanych fizjoterapeutów.

Masaż Przeciwbólowy

Przynoszący ulgę w bólach:

• Pleców
  • Karku
  • Głowy
  • Kończyn
  • Kręgosłupa

Masaż Rozluźniający

Zmniejszający nadmierne napięcie układu mięśniowego.

Masaż Przeciwobrzękowy

Likwidujący obrzęki nóg, rąk, twarzy, głowy.
Oraz we wszystkich innych problemach bólowych i zaburzeniach funkcji układu ruchu.

Voucher obowiązuje na dowolny masaż leczniczy

Wykonujemy każdy rodzaj masażu leczniczego, m.in.:

Klasyczny Masaż Leczniczy

• Jest to podstawowa i najbardziej uniwersalna forma masażu leczniczego.
  • Opiera się na technikach, głaskania, rozcierania, ugniatania, oklepywania, roztrząsania, wibracji.
  • Pomaga w poprawie odżywiania tkankowego, wspomaga proces regeneracji, prowadzi do rozluźnienia mięśni oraz powięzi, złagodzenia bólu.

Masaż Limfatyczny

• Masaż opiera się głównie na technikach specyficznego głaskania, rozcierania i ugniatania.
  • Wykonywany jest bardzo powoli i lekko.
  • Prowadzi do zmniejszenia obrzęków.
  • Można go wykonywać po zabiegach operacyjnych, w problemach naczyniowych i we wszystkich sytuacjach, w których dochodzi do nadmiernego gromadzenia limfy.
  • Często korzystają z niego kobiety w ciąży i osoby w podeszłym wieku.

Masaż Sportowy

• Masaż sportowy, przeznaczony jest dla osób aktywnych, uprawiających różne dyscypliny sportowe.
  • Przyśpiesza regenerację, poprawia odżywianie tkanek, jest też stosowany w celu pobudzenia mięśni do pracy.
  • Opiera się na technikach masażu klasycznego (głaskanie, rozcieranie, ugniatanie, roztrząsanie, oklepywanie, wibracje).

Posiadamy kilkunastoletnią praktykę kliniczną

Fizjoterapeuta

Fizjoterapeuta z kilkunastoletnim stażem klinicznym. Pomaga w zespołach bólowych na tle przeciążeniowym, zwyrodnieniowym i urazowym. Obszary terapii: kręgosłup, stawy obwodowe, zespoły uciskowe nerwów obwodowych, zespoły bólowe pochodzenia trzewnego, zespoły napięciowe ośrodkowego układu nerwowego, terapia stóp.

Anna Kubiczek

Fizjoterapeutka

Fizjoterapeutka, masażystka, specjalistka terapii układu mięśniowo-powięziowego. Instruktorka masażu leczniczego na kierunku technik masażysta. Metody pracy: masaż, trening medyczny, kinesiotaping, terapia powięziowa FDM.

Twoja karta podarunkowa

Przygotowaliśmy specjalne karty podarunkowe z myślą o gwiazdkowym upominku.

Możesz je wydrukować samodzielnie lub zlecić to nam. Wtedy wyślemy do Ciebie wydrukowaną na ozdobnym papierze kartę, gotową do podarowania Twoim bliskim.

Na karcie możemy napisać również Twoją dedykację.

Tak będzie wyglądać Twój Bon Podarunkowy

Voucher. Pierwsza strona.

Voucher. Strona druga.

Wybierz pojedynczy masaż lub pakiet

Przy zakupie on-line skorzystaj z kodu masaż i odbierz 15% zniżki!

Masaż leczniczy 50 minut

150 pln

• Rodzaj masażu oraz okolica ciała ustalana jest indywidualnie, przed rozpoczęciem masażu. Możesz to z nami ustalić przed przyjazdem do gabinetu telefonicznie, lub bezpośrednio przed masażem w gabinecie.
  • Możemy wykonać każdą formę masażu leczniczego: rozluźniający, przeciwbólowy, limfatyczny, sportowy, dla kobiet w ciąży.
  • W cenie masażu oferujemy kinesiotaping. Decyzję każdorazowo podejmuje fizjoterapeuta wykonujący zabieg, po zapoznaniu się z indywidualnymi potrzebami pacjenta.
  • W trakcie spotkania 50 minutowego możemy wykonać masaż na dowolny odcinek ciała np. plecy, kończyny górne lub dolne, kark lub całościowy.

Masaż leczniczy 30 minut

130 pln

• W trakcie spotkania 50 minutowego możemy wykonać masaż na dowolny odcinek ciała np. plecy, kończyny górne lub dolne, kark.
  • W tej opcji masażu nie możemy wykonać masażu całościowego.

Pakiet 3 Masaży 50 Minut

400 pln

Pakiet 5 Masaży 50 Minut

700 pln

Pakiet 10 Masaży 50 Minut

1300 pln

Zweryfikowane Opinie

Niektóre z ponad 190 pozytywnych opinii w portalu ZnanyLekraz.pl

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Czekamy na wiadomość od Ciebie!

Imię

Temat