O AUTORZE

MARCIN BACIA
„Szkoda czasu na ból i zaburzenia ruchu – pomagam zwalczyć jedno i drugie!”
  • Założyciel i główny terapeuta gabinetu rehabilitacji układu ruchu Fizjoporadnia;
  • Organizator obozów Jogi Dla Kręgosłupa;
  • Trener i wykładowca z zakresu profilaktyki zespołów bólowych kręgosłupa. Wybrane firmy, w których prowadziłem szkolenia: GDDKiA – Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Dom Development S.A, Komenda Główna Policji, Skandia.
  • Terapeuta Manualny według systemu Szkoły Niemieckiej – physio-akademie.
  • Terapeuta zaburzeń neuromechanicznych
  • Terapeuta schorzeń stóp
  • Ekspert portalu Tenis.net

Strony, na których mnie znajdziecie:

Moją misją jest dostarczenie wiarygodnej i rzetelnej wiedzy na temat rozpoznawania, profilaktyki i leczenia schorzeń kręgosłupa.

Jako aktywny fizjoterapeuta mam świadomość, że wielu chorych przed wizytą u specjalisty szuka wsparcia w internecie. „Sieć” oferuje w zasadzie nieograniczoną kopalnię wiedzy – zarówno dobrej i pożytecznej – jaki i niepraktycznej w ręcz niebezpiecznej. Człowiek bez przygotowania fachowego z zakresu terapii narządu ruchu nie ma możliwości obiektywnie ocenić wartości tych informacji. Możliwe, że niektórzy z was boleśnie przekonali się o tym na własnej skórze.

Drugim problem eksploratora Internetu w poszukiwaniu wiedzy medycznej jest poukładanie zdobytych wiadomości w praktyczny kontekst. Tego też nie da się łatwo zrobić nie będąc fachowcem w danej dziedzinie.

Zatem moją misją jest dostarczenie wiarygodnych i rzetelnych informacji oraz odpowiednia ich hierarchizacja w aspekcie praktycznym, tak aby czytelnik krok po kroku w bezpieczny sposób osiągnął cel w profilaktyce lub autoterapii zespołów bólowych.

CO ZNAJDZIESZ W PORADNIKU

Poradnik zawiera praktyczne wskazówki technik diagnostyki długości mięśni oraz sposoby ich rozciągania. Opracowanie skupia się na przedstawieniu zespołów mięśniowych kluczowych w rozwiązywaniu problemów bólowych kręgosłupa i pleców. Treść jest bogato ilustrowana zdjęciami i grafikami, część opisowa została ograniczona do niezbędnego minimum i posiada bardzo syntetyczny i zrozumiały format.

Adresatami poradnika są zarówno osoby zdrowe, chcące korzystać z niego jako z formy profilaktyki zespołów bólowych, jak i ludzie już dotknięci problemami bólowymi pleców i kręgosłupa. Opracowanie będzie również pomocne specjalistą zajmującym się terapią zespołów bólowych kręgosłupa, jako inspiracja do pracy z pacjentami i gotowe narzędzie do wykorzystania w gabinecie.

CO ZNAJDZIESZ W PORADNIKU

29.99 PLN

SPECJALISTYCZNY PORADNIK:
„Stretching w terapii i profilaktyce bólu pleców”

Może Cię zainteresować

Marcin Bacia/Blog

Najbliższe wydarzenia

27 grudnia 2021 r.

Obóz Jogi Dla Kręgosłupa

Wisła Malinka – Vestina Hotel

27 grudnia 2021 r.

Obóz Jogi Dla Kręgosłupa