Oferta usług fizjoterapeutycznych

Zapraszam do zapoznania się z najważniejszymi informacjami na temat świadczonych przeze mnie usług fizjoterapeutycznych.

fizjoterapeuta

Rehabilitacja w przebiegu dolegliwości bólowych jest skuteczną formą redukcji bólu. Fizjoterapeuta może zarówno wspomagać leczenie farmakologiczne ale przede wszystkim umożliwia likwidację zaburzeń bólowych z pominięciem środków farmakologicznych.

Leczone schorzenia

• Choroby kręgosłupa: dyskopatia, rwy ramienna, kulszowa, udowa, stenoza kanału kręgowego, konflikty korzeniowe i inne;
  • Mięśniobóle w wyniku urazów i przeciążeń;
  • Stany po urazach: złamania, skręcenia, zwichnięcia, stłuczenia;
  • Bóle w przebiegu ciąży i po porodzie;
  • Bóle spowodowane wadami postawy: zaburzenia osi kończyn (koślawość, szpotawość), wady kręgosłupa, płaskostopie, inne.

Powyżej wymienione zostały najbardziej typowe zespoły bólowe, które wspólnie ze mną możesz wyleczyć. Jeśli na liście nie ma Twojego problemu, zadzwoń proszę, lub napisz, abyśmy mogli ustalić możliwości wsparcia i udzielenia Ci pomocy.

Prawdiłowe funkcjonowanie układu ruchu determinuje naszą rolę w życiu rodzinnym, zawodowym i społecznym. Zaburzenia w obrębie funkcji lokomocyjnych, chwytnych, podporowych ograniczają nasze życie i potrafią wykluczyć z wielu istotnych dla naszego bezpieczeństwa procesów. Dlatego każdy u kogo wystąpi zaburzenie zakresu ruchu, siły mięśniowej lub kontroli neuromotorycznej dąży do jak najszybszego powrotu utraconych zdolności motorycznych. Rehabilitacja jest istotnym czynnikiem mogącym znacznie przyśpieszyć powrót utraconych funkcji oraz przeciwdziałać ponownym czynnikom urazogennym.

Pomoc w powrocie do funkcji:

• Poprawa siły mięśniowej;
  • Zakresu ruchu;
  • Kontroli czucia ciała;
  • Zaburzonej lokomocji.

Wspiercie sportowców na każdym poziomie zaawansowania między innymi poprzez:

• Terapię urazów;
  • Trening funkcjonalny;
  • Support na zawodach;
  • Ocenę ryzyka kontuzji.

Staram się udzielać wyczerpujących informacji na temat leczonych schorzeń i sposobów terapii. Jednak zdaję sobie sprawę, że niektóre informacje mogą wymagać uzupełnienia i rozwinięcia. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące metodyki mojej pracy, organizacji gabinetu oraz terminów wizyt. Zapraszam do kontaktu!

Wyślij Wiadomość!

Składowe terapii

Nowoczesne metody

Praca uznanymi w świecie metodami terapeutycznymi m.in. Terapia Manualna OMT, McKenzie, PNF, Neuromobilizacje, Spiral Dynamic, Kinesiotaping, terapia punktów spustowych Trigger Points, terapia mięśniowo – powięziowa. Dzięki zastosowaniu szerokiego wachlarza technik, dużej znajomości biomechaniki, anatomii i fizjologii człowieka możemy skutecznie realizować plan terapii i dążyć do wyznaczanych celów .

Dokładna diagnostyka

Rozpoznanie schorzenia jest podstawą skutecznego leczenia. Przed podjęciem terapii bardzo dużo czasu potrafimy poświęcić na rozpoznanie i zdefiniowanie źródła bólu lub zaburzonej funkcji. W tym celu przeprowadzamy dokładne badanie funkcjonalne oraz w określonych przypadkach prosimy o wykonanie badań dodatkowych. Do terapii przystępujemy gdy jesteśmy pewni co leczymy ponieważ tylko wtedy możemy dobrać odpowiednie metody pracy.

Kompleksowość

Prowadzę kompleksową terapię narządu ruchu. Oznacza to, że analizuję problemy zdrowotne przez pryzmat funkcji całego ciała, nie ograniczając się jedynie do miejsca, gdzie występuje ból lub zaburzenia funkcji. Zwracam uwagę na wszystkie łańcuchy przyczynowo-skutkowe prowadzące do tych zaburzeń lub bólu. Koryguję negatywne wzorce ruchowe wykonywane w ciągu całego dnia i stosuję szeroki wachlarz zabiegów manualnych, ćwiczeń funkcjonalnych oraz fizykoterapii, które zawsze stanowią istotną część podstawowych procedur terapeutycznych.

Standardy pracy

Indywidualna terapia

Pracujemy wyłącznie w modelu indywidualnym. Oznacza to, że przez cały zabieg terapeuta poświęca pacjentowi 100% uwagi.

Kontakt z terapeutą

Terapeuta jest do Państwa dyspozycji przez cały okres terapii i po jej zakończeniu. Zapewniamy kontakt telefoniczny, mailowy i w formie czatu on-line.

Doświadczeni specjaliści

Posiadamy bogate doświadczenie kliniczne i szeroką wiedzę merytoryczną. Legitymujemy się dyplomami uznanych w kraju i za granicą jednostek naukowych.

Indywidualne gabinety

Terapeuta pracuje z pacjentem w indywidualnym gabinecie. Pozwala to lepiej skupić się na terapii oraz zapewnia poufność przekazywanych informacji.

Fizykoterapia i kinesiotaping w cenie zabiegów

Zabiegi fizykoterapii i kinesiotaping są w cenie terapii podstawowej. Nie pobieramy za nie dodatkowych opłat.

Dogodna lokalizacja

Gabinet znajduje się w samym centrum Warszawy przy wyjściu z metra świętokrzyska.

Jak przygotować się do wizyty

Jak ubrać się na pierwszą wizytę

Podczas pierwszej wizyty konieczne jest przeprowadzenie dokładnego badania. Prosimy przygotować sobie na nią niekrępujący strój, może być dres lub innego rodzaju wygodne nieograniczające ruchów ubranie.

Bielizna osobista

W celach diagnostycznych lub w trakcie zabiegu możecie zostać Państwo poproszeni o zdjęcie niektórych części garderoby, np. spodni lub bluzki. Prosimy więc o przyjście na wizytę w bieliźnie, która w przypadku konieczności jej odsłonięcia nie będzie dla Państwa krępująca.

Obuwie

Nie wymagamy zmiany obuwia. Prosimy jednak liczyć się koniecznością jego zdjęcia.

Badania obrazowe

Badania obrazowe typu RTG, MRI, CT, USG nie stanowią podstawy do oceny fizjoterapeutycznej i nie są one bezwzględnie wymagane. Niemniej jeśli została wykonana u Państwa tego rodzaju diagnostyka prosimy o przyniesienie wyników na pierwszą wizytę.

Dokumentacja medyczna

Jeśli posiadają Państwo dokumentację medyczną z dotychczasowego leczenia w postaci kart wypisowych ze szpitala, opinii lekarskich, przebiegu dotychczasowej rehabilitacji etc., prosimy o udostępnienie nam tych dokumentów podczas pierwszej wizyty.

Farmakoterapia

Istotne mogą być dla nas informacje na temat leków jakie Państwo przyjmują, w szczególności jeśli są to leki brane w dniu zabiegowym. Jeżeli mają Państwo wątpliwości, pytania lub obawy dotyczące przebiegu terapii pomożemy Państwu je rozwiązać przy bezpośrednim kontakcie telefonicznym lub mailowym.

Może Cię zainteresować

Wybrane artykuły z mojego bloga

ZWERYFIKOWANE OPINIE PACJENTÓW

opnie pochodzą z portalu Znany Lekarz i aplikacji Booksy

wybrane z ponad 200 pozytywnych opinii

CENY USŁUG FIZJOTERAPEUTYCZNYCH

Free Trial

SSL

Your Text

Terapia podstawowa

150PLN

30 minut

Praca nowoczesnymi metodami: Terapia Manualna, Trigger Points, PNF, Neuromobilizacje, McKenzie, Trening Funkcjonalny.

Masaż: leczniczy, klasyczny, limfatyczny, sportowy.

Terapia optymalna

210PLN

50 minut

Najczęściej wybierane!

Badanie funkcjonalne z diagnozą

Masaż: leczniczy, klasyczny, limfatyczny, sportowy.

Nasz Mail

kontakt@fizjoporadnia.pl

Zadzwoń do nas!

Adres Gabinetu

Warszawa

Ul. Świętokrzyska 35, domofon 172

20 piętro

Jesteśmy przy samym wyjściu z Metra Świętokrzyska (budynek z McDonalds).

WYŚLIJ WIADOMOSĆ!